رسالت گلاس
رسالت گلاس
رسالت گلاس
ایران - تهران

نحوه نصب شیشه سکوریت برای فضاهای داخلی

شیشه سکوریت یکی دیگر از انواع مختلف شیشه های مقاوم و نشکن در مقابل گرما، سرما، باد، باران، طوفان، حوادث طبیعی، ضربات میباشد که بیشتر ساختمانهای اداری دولتی و خصوصی که نیاز به امنیت بالایی دارند از این نوع شیشه استفاده میکنند.
از شیشه سکوریت برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمانهای اداری خصوصی و دولتی استفاده می شود و یکی از بهترین پارتیشن هایی است که برای تقسیم خانه ها و شرکت ها استفاده می شود. ما نحوه نصب شیشه سکوریت را برای فضاهای داخلی را در ادامه مقاله برای شما توضیح خواهیم داد.
روش های نصب شیشه سکوریت
در دفاتر و شرکت ها به عنوان جدا کننده از شیشه سکوریت استفاده می شود زیرا نور براحتی از آن عبور میکند به طوری که محیط کار روشن تر و سرزنده تر از قبل می شود و نیازی به روشن کردن لامپ نیست که این خود امنیازی مثبتی برای صرفه جویی در هزینه های پرداختی برای برق مصرفی شرکت یا خانه است. یکی دیگر از مزیت های شیشه سکوریت این است که در برابر درجه حرارت بالا دارای مقاومت بالایی است و سر صدای بیرون خیلی کم از آن عبور میکند و مقاومت این شیشه نسبت به شیشه های هایگلس 4 یا 5 برابر بیشتر است.
خصوصیات شیشه سکوریت که برای ساخت اسپیسر استفاده می شود:
• شیشه سکوریت لمنیت که بازتابنده نور است
• مقاوم بودن و شفاف بودن شیشه
• شیشه سکوریت نسبت به سایر شیشه های سکوریتی بسیار شفاف است.
• این شیشه دچار خراشیدگی نمیشود و مواد شیمیایی بر روی آن اثر نمیکند.
• شیشه سکوریت را میتوان مات یا نقاشی کرد.
• مقاوم و نشکن است
شیشه سکوریت به دلیل داشتن استحکام، دوام و مقاومت زیاد در برابر ضربات در نرده های داخلی ساختمانهای اداری و خانه های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی براحتی میتوان از این شیشه برای بجای نرده در بالکن و استخر مورد استفاده قرار داد. این نوع شیشه در صورت شکستگی و آسیب دیدگی به راحتی قابل نگهداری است.
یکی دیگر از مزیت های شیشه سکوریت برای ساخت سقف و کف شیشه ای از آن استفاده می شود. امروز اکثر خانه های ویلایی و سقف هایی آپارتمانهای خاص که نیااز به تزئینات دارند از این نوع شیشه استفاده میکنند. از این نوع شیشه دراتاق های جراحی که به محافظت در برابر اشعه نیاز دارند مانند اتاق های پزشکی استفاده می شود.
• در ساخت سقف متحرک در فضاهای داخلی کاربرد دارد.
• از شیشه سکوریت در اتاق های دوش در حمام استفاده می شود.
• شیشه سکوریت رنگی به دلیل داشتن ظرافت و شکیل بودن شکل ظاهری آن، برای ساخت پنجره، گنبد و در ورودی منازل، ویلا ها و هتل ها استفاده می شود.
• از شیشه سکوریت رنگی یا کمتر شفاف، در ساخت دوش حمام استفاده می شود.
• برخی شیشه های سکوریت نفوذپذیرتر و شفاف تر هستند، که از آنها در ساخت آینه های حمام استفاده می شود.
• اندازه های شیشه سکوریت تا 3 متر طول و 2.50 متر عرض دارند
• ضخامت شیشه سکوریت از 0.7 میلی متر تا 10 میلی متر شروع می شود.
انواع مختلف شیشه سکوریت :
• شیشه سکوریت هوشمند که از طریق روش های الکترونیکی از حالت شفاف به رنگ ماتی تبدیل می شود و حاوی ماده ای بلوری است که توسط یک دکمه عملکرد خاص کنترل می شود.
• ازشیشه سکوریت برای ساخت آینه هایی استفاده می شود که در ستون ها و دیوارهای صحافی به عنوان نوعی تزئین استفاده می شود.
• این شیشه به صورت سیم است و در مکانهایی که به حفاظت بیشتری نیاز دارند مانند مدارس استفاده می شود.
• شیشه سکوریت به منظور اجازه عبور و انتقال نور و مقاومت در برابر برخورد و شکستگی در فضاهای داخلی و خارجی ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد، کما اینکه هنگامی که در معرض برخورد ضربه ای شکسته میشود به قطعات کوچک شکسته می شود که به مردم آسیب نمی رساند.
مزایای شیشه سکوریت :

  1. نور از آن براحتی می کند تا فضای سرگرم کننده و سرزنده تری را در ادارات و خانه ها ایجاد کند.
  2. این نوع شیشه سخت تر، قویتر و با دوام تر از سایر شیشه های سکوریت است.
  3. این نوع شیشه دارای ظرفیت جذب درجه حرارت بالا و همچنین قابلیت خنک شدن است.
  4. زمانی که این نوع شیشه در هنگام حادثه ای شکسته شود به تکه های کوچک شکسته میشود و که هیچکدام تیز و برنده نیستند که همین باعث آسیب ندیدن افراد میشود.

شرایطی که هنگام خرید و نصب شیشه سکوریت باید رعایت شود :
• از نصب شیشه با استفاده از جدیدترین تجهیزات اطمینان حاصل کنید.
• به افراد یا شرکت های نصب شیشه ای اعتماد کنید که تجربه این کار را دارند.
• مساحت مورد استفاده برای لعابکاری در مناطق را به طور دقیق اندازه گیری کنید.
شیشه سکوریت به دو نوع تقسیم می شود:

  1. شیشه تقویت شده با حرارت: نوعی شیشه است که میزان تحمل آن دو برابر شیشه معمولی است و در برابر طوفان و باد مقاوم است . همچنین این شیشه نشکن و ضد ضربه است.
  2. شیشه معتدل: شیشه ای است که با گرم شدن آن با استفاده از دمای بالا تا 600 درجه سانتیگراد تولید می شود و پس از فرآیند گرمایش ناگهان سرد می شود، زیرا این فرآیند باعث افزایش مقاومت و سختی شیشه می شود.
    شرکت شیشه سازی …… با داشتن چندین سال سابقه درخشان در ساخت و تولید انواع شیشه های امنیتی میتواند به شما در ایمن شدن خانه یا محل کار شما کمک کند. این شرکت با استفاده از تجهیزات بروز و دستگاه های پیشرفته با کیفیت ترین و مرغوبترین شیشه های امنیتی را تولید و به بازار عرضه میکند. شما برای خرید شیشه امنیتی مورد نظر کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید و کارشناسان بخش فروش ما اطلاعات کامل و جامعی را خدمت شما میرسانند.

admin

کسب و کار یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا و یا خدمات به مشتری ایجاد شده‌است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *