رسالت گلاس
رسالت گلاس
رسالت گلاس
ایران - تهران

شیشه های امنیتی

شیشه های امنیتی امروز در بیشتر ساختمانهای اداری و خصوصی بکار گرفته میشوند.اما سوالی که برای ما به وجود میآید این است کهشیشه از چه ساخته شده است؟
شیشه سکوریت که یکی از بهترین انواع شیشه های عایق نور و صدا به حساب می آید و به همین دلیل به آن شیشه عایق نیز گفته می شود و اهمیت این شیشه در تحمل زیاد آن در برابر تغییرات دما چه سرما و گرما است. البته مقدار زیادی رطوبت گاهی اوقات برخی از انواع شیشه های سکوریتی را تحت تأثیر قرار می دهد.
این نوع شیشه در حرارت بالا ساخته میشود با انواع دیگر آن متفاوت است، که باعث می شود شیشه سکوریت عایق خوبی برای صدا، نور و گرما باشد.

شیشه سکوریت، اهمیت و کاربردهای آن
شیشه سکوریت در بسیاری از ساختمانهای عمومی و خصوصی استفاده می شود و به آنها شکل ظاهری خوبی می بخشد و همچنین از ضربه و گرما محافظت می کند و یکی از بهترین انواع شیشه به حساب می آید، زیرا می توان از آن در موارد زیر استفاده کرد:
نمای خانه ها: یکی از مزیت های شیشه های سکوریتی این است که به ظاهر بیرونی خانه شکل خوبی می بخشد علاوه بر اینکه در برابر ضربات و طوفان مقاوم است و در صورت شکسته شدن به قطعات کوچک تبدیل می شود و نمیتواند به کسی آسیبی برساند.
درها: همچنین از این شیشه ها به عنوان درب منازل یا اتاقها به اشکال بسیار شگفت انگیز استفاده می شود، زیرا شیشه به طور کلی منظره متمایزی به خانه یا محل کار شما می دهد.
شیشه اتوماتیک: این نوع شیشه سکوریتی ایمن ترین نوع شیشه های امنیتی اتوماتیک به حساب می آید زیرا در صورت تماس با جسم دیگر می تواند فشار زیادی را تحمل کند، و در صورت شکسته شدن به قطعات جزئی تبدیل میشود.
پنجره و بالکن: از شیشه های امنیتی در پنجره ها استفاده می شود ، زیرا نمای متمایز و متفاوتی به ساختمان می بخشد.
نمای ظاهری: از این نوع شیشه ها در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود و البته این نوع شیشه ها به شکل های زیبایی میتوان تولید و طراحی کرد که برای نمای ظاهری ساختمانها عالی میباشد.
اینها برخی از مکانهایی هستند که می توان از شیشه سکوریتی به عنوان عایق خوبی صوتی و زیبایی استفاده کرد.
انواع شیشه سکوریت
دو نوع شیشه سکوریت وجود دارد که به دلیل کیفیت آنها مرتباً مورد استفاده قرار می گیرد. اولین نوع شیشه های سکوریتی یکی از بهترین نوع شیشه ها به حساب می آید که عمدتا در ویترین ها ، مغازه ها و بالکن ها نیز استفاده می شود.
شیشه سکوریت: البته این نوع از نظر ایمنی از مزایای ویژه ای برخوردار است، زیرا بسیار ایمن است و به همین دلیل عمدتا در نمای عمومی خانه ها یا کاخ ها و حتی شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا انواع خاصی از آن وجود دارد مانند شیشه های رنگی و موارد دیگر، علاوه بر این که در حمام و کف شیشه ای استفاده می شود، اندازه های زیادی برای آن وجود دارد که می تواند در بسیاری از مناطق نصب شود.

معایب شیشه سکوریت
می توان گفت که شیشه سکوریت به دلیل داشتن کیفیت و اشکال فوق العاده تقریباً هیچ نقصی ندارد اما یک نقص جزئی مربوط به ضعف این شیشه در گوشه ها و کناره آن است که البته نقص آن زیاد مهم نیست.
بنابراین اگر می خواهید شیشه ای متمایز را برای ساختمان خود پیدا کنید که حاوی نقص نباشد و به طور قابل توجهی ضربات را تحمل کند و همچنین یک عایق بسیار محکم برای گرما، نور و صدا است

قیمت های شیشه سکوریت
قیمت شیشه سکوریت به شرکت های تولید کننده آن متفاوت است . قیمت این شیشه ها بستگی به کیفیت و نوع آن دارد.
بنابراین ابتدا باید شرکت مناسب تولید کننده را پیدا کنید تا بتوانید در رابطه با قیمت بازار کالای خوبی را با قیمت ارزان یا متوسط خریداری کنید.
قیمت ها با توجه به اندازه و همچنین با توجه به برخی از فاکتورهای دیگر مانند گرافیک و همچنین نوع شیشه سکوریت متفاوت هستند.
شیشه سکوریت چگونه درست میشود؟
این شیشه ای است که در دمای (680) درجه سانتیگراد تحت عملیات حرارتی قرار می گیرد و سپس به سرعت خنک می شود و به این ترتیب شیشه ای با مقاومت بسیار بالا در برابر شکستگی با چندین برابرمقاومت نسبت به شیشه های معمولی، گرما-مقاوم است درست میشود.
شیشه سکوریت این خواص یعنی مقاوم بودن را در نتیجه گرمایش زیاد و خنک شدن بدست می آورد، بنابراین در سطح شیشه تنش ایجاد می شود و هنگامی که یک جسم با شدت بالا با شیشه برخورد می کند شیشه خرد می شود و تبدیل به ذرات بسیار کوچکی تبدیل میشود که هنگام برخورد با بدن انسان خطری ایجاد نمی کنند، بنابراین استفاده از آنها در خانه، محل کار و محل شما بسیار ایمن است و بنابراین یکی از ایمن ترین و پرمصرف ترین انواع شیشه در دوره های اخیر به شمار می رود.
این یک مرور کلی ساده بر روی شیشه سکوریت ، کاربردها و ویژگی های آن و همچنین روش ساخت آن بود.

شرکت شیشه سازی رسالت گلاس با داشتن چندین سال سابقه درخشان در ساخت و تولید انواع شیشه های امنیتی میتواند به شما در ایمن شدن خانه یا محل کار شما کمک کند. این شرکت با استفاده از تجهیزات بروز و دستگاه های پیشرفته با کیفیت ترین و مرغوبترین شیشه های امنیتی را تولید و به بازار عرضه میکند. شما برای خرید شیشه امنیتی مورد نظر کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید و کارشناسان بخش فروش ما اطلاعات کامل و جامعی را خدمت شما میرسانند.
رسالت گلس به پیشرفته ترین دستگاهای ساخت شیشه دسترسی دارد، یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیشه های میرآل، کرتین وال، و یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیشه های سکوریتی در ایران است. ما همزمان با کشف روشهای جدید برای طراحی انواع مختلف شیشه های امنیتی هستیم و همچنین بفکر حفاظت از محیط زیست و ساخت سازه هایی که زندگی مردم را بهبود می بخشد هستیم. همچنین شرکت رسالت گلاس در سطح جهانی، منطقه ای و محلی دارای مشتریان زیادی میباشد .

admin

کسب و کار یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا و یا خدمات به مشتری ایجاد شده‌است. کسب و کار در اقتصاد سرمایه‌داری حکم‌فرماست، بیشتر کسب و کارها که مالک آن‌ها بخش خصوصی است برای این ایجاد شده‌اند که سود ساز باشند و دارایی صاحب‌شان را بیشتر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *